Ako využiť sociálne siete pri organizácii konferencie
Organizácia konferencií za posledných pár rokov v mnohom pokročila. Okrem iného vám dnes ponúka možnosť využitia sociálnych sietí, ktoré vedia vytvoriť z eventu atraktívny personalizovaný zážitok. Každý účastník sa môže do priebehu zapájať bez ohľadu na to, či nájde odvahu zdvihnúť ruku a prispieť do diskusie.
- Vytvorte udalosť na Facebooku aj LinkedIn. Na každej z týchto sietí máte iné publikum, využite oba zdroje kontaktov a pozvite potenciálnych účastníkov na vašu konferenciu. Priebežne zdieľajte aktualizácie o prednášajúcich, témach, o programe a ďalších dôležitých informáciách o konferencii.
- Vytvorte oficiálny hashtag. Propagujte tak vašu konferenciu na sociálnych sieťach. Týmto spôsobom môžu účastníci zdieľať svoje zážitky, fotografie a myšlienky o konferencii, čo môže vytvoriť silnejšiu komunitu.
- Streamujte konferenciu naživo. Vysielajte prezentácie a diskusie naživo, aby účastníci, ktorí sa nemôžu zúčastniť, mohli sledovať udalosť online. Môže to byť výhodné aj pre účastníkov, ktorí si chcú zopakovať niektoré prezentácie.
- Zapájajte účastníkov anketami v aplikácií Slido. Najlepší nástroj na udržanie pozornosti, tým pádom aj zapamätanie si prednášky, je zapájanie participantov. Nie vždy je priestor na vyjadrenie názoru všetkých účastníkov. Pomocou aplikácie môžete počas programu klásť otázky a priamo vyhodnocovať ich výsledky.
- Zverejňujte aktualizácie počas konferencie. Aktualizujte sociálne siete informáciami o tom, čo sa deje na konferencii v reálnom čase. Zverejňujte fotografie a videá z konferencie a podeľte sa o názory účastníkov na vašu konferenciu.
Zdieľaním informácií mimo konferencie pritiahnete potenciálnych účastníkov vášho ďalšieho eventu. Fotografiami a videami nazbierate materiál na propagáciu ďalšieho ročníka konferencie a vytvoríte komunitu ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše eventy.