podujatie podľa vaších predstáv
Veľkolepé priestory Hotela Devín**** s historickým nádychom sú dokonalým miestom pre usporiadanie galavečere alebo plesu. Vďaka výnimočnej polohe, veľkorysým priestorom a očarujúcemu dizajnu bude váš event naozaj nezabudnuteľný a plný noblesy. Náš skúsený tím vám zaručí hladký priebeh a profesionálny prístup počas celého podujatia. Taktiež radi zabezpečíme ubytovanie pre hostí v štýlovo a komfortne zariadených izbách s výhľadom na Dunaj či Bratislavský hrad.
Čím sme jedineční:
- Výnimočnou polohou v centre Bratislavy a nádherným interiérom historickej budovy Hotela Devín****
- Veľkorysými priestormi pre podujatia s kapacitou až do 150 osôb a ubytovanie do 170 osôb
- Profesionálnym tímom a najmodernejším technickým vybavením
- Vynikajúcou gastronómiou a individuálnym prístupom pri zostavovaní menu pre vaše podujatie.
- Parkovanie v areáli hotela
Naša event manažérka vám pomôže pri plánovaní každého detailu, poskytne Vám množstvo nápadov a inšpirácií, či už ohľadom výzdoby, spoločenského programu či hudobnej kulisy, aby ste spoločne vytvorili zážitok pre Vašich hostí.
Radi vás pozveme na šálku kávy a ukážeme vám, čo ponúkame. Dohodnite si stretnutie s našou event manažérkou.
KATARÍNA MACEJKOVÁ
+421 911 913 434
events@hoteldevin.sk
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Okrem individuálneho zostavovania menu ponúkame už vopred pripravené balíky ako: